Livrare

Comenzile sunt imprimate si trimise la curieratul partener in termen de 2-5 zile. Termenul de livrare complet depinde si de transportator (termenul standard de livrare este 24 H). Puteti verifica oricand starea expedierii online, introducand numarul coletului pe site-ul transportatorului.

Da, livram comenzi oriunde in lume. Livrarea transporturilor internationale in afara Uniunii Europene: Taxe si taxe de import - Cumparatorul este responsabil pentru orice taxe vamale si de import aplicabile. Procedurile vamale pot prelungi timpul de livrare.

Livrarea gratuita este posibila pentru comenzile de peste 500 lei.

Ambalam comenzile cu cea mai mare grija. Tapetul este protejat cu folie impotriva umezelii si apoi ambalat intr-un tub de carton, ecologic. Totul este ambalat intr-o cutie de carton care este complet gata pentru reciclare.

In cazul oricaror probleme cu expedierea, va rugam sa contactati direct curierul. Numele transportatorului poate fi gasit in e-mailul de confirmare a comenzii. Daca curierul nu va poate ajuta, rugam sa ne transmiteti un email la support@beudis.ro pentru verificare.

In cazul in care nu sunteti multumit de produsul primit va rugam sa ne contactati in termen de 5 zile pentru a ne comunica motivul si vom gasi o solutie pentru ca dumneavoastra sa fiti 100% satisfacut. Deoarece toate tapeturile noastre sunt imprimate si fabricate la comanda, nu vom putea oferi restituiri de bani si nici nu va vom putea schimba produsul in cazul in care va razganditi cu privire la achizitionarea sa.

Retururi si reclamatii.

Daca aveti sediul in UE, in temeiul Regulamentului privind Protectia Consumatorilor (Distributie la distanta) din 2000, aveti dreptul sa anulati comanda. In ciuda celor de mai sus, nu aveti dreptul sa anulati o comanda/un contract pentru furnizarea unui produs creat conform specificatiilor dumneavoastra sau care este clar personalizat. Ca regula generala, toate produsele noastre sunt facute conform specificatiilor clientului nostru sau sunt clar personalizate. Prin urmare, nu aveti dreptul sa anulati o comanda / un contract.
Daca gasiti ceva in neregula cu produsul dumneavoastra, va rugam sa ne anuntati in termen de 5 zile lucratoare si vom face tot posibilul pentru a rezolva problema in cel mai scurt timp posibil. Va vom cere sa ne trimiteti fotografii care reflecta problema, la adresa support@beudis.ro. De asemenea, luati in considerare faptul ca daca ati aplicat deja tapetul pe perete, acesta nu poate fi returnat.
Oferim o garantie de 2 (doi) ani pentru toate produsele noastre. Nu garantam instalarea.
Este datoria clientului sa verifice produsul inainte de a-l instala. Nu garantam pentru instalari defecte.
Produsul trebuie inspectat inainte de instalare. Orice defect trebuie raportat la Beudis; revendicarile nu pot fi formulate dupa ce produsul a fost utilizat sau instalat. Asigurati-va ca verificati starea produsului dumneavoastra inainte de a fi montat.
Intre printuri pot aparea variatii minore de culoare, putem oferi inlocuirile numai atunci cand convenim impreuna ca variatiile sunt vizibile in mod evident.
Pot aparea variatii de culori intre imaginea de pe ecran si produsul fizic. Nu putem fi responsabili pentru discrepantele dintre setarile monitorului. In cazul in care potrivirea culorilor este importanta, va recomandam si va oferim o mostra imprimata inainte de cumparare pentru a ne asigura ca culorile sunt acceptabile.
Produsele defecte sau deteriorate trebuie returnate catre SC Arthaus Concept SRL, Str. Duzilor 24, Bucuresti, Romania. Daca apare vreun litigiu, vor fi respectate recomandarile comisiei de plangeri publice. Pentru returnari sau plangeri, va rugam sa contactati serviciul de relatii cu clientii la adresa sesizari@beudis.ro sau sa telefonati +40 748 207 304 / +40 748 207 305.
In caz de litigiu, va recomandam sa pastrati dovada trimiterii. Restituirile vor fi emise in termen de 30 de zile de la primirea produselor dumneavoastra defecte sau deteriorate.